Hublot heeft voor zijn eerste adres in Latijns-Amerika zojuist de stad Rio de Janeiro uitgekozen - een consistente keuze tot 5 maanden na de opening van de volgende FIFA Wereldbeker Brazilië 2014 ™, waarvan Hublot officiële tijdwaarnemer is.
Ricardo Guadalupe, CEO van Hublot, en koning Pelé bij de inaugurele persconferentie van de nieuwe boetiek van het merk in het hart van het luxueuze Fashion Mall in Rio de Janeiro.
Gekoppeld aan de Zilberman-familie, die sinds 2004 het horlogemerk in Brazilië vertegenwoordigt, dateert de liefdesrelatie van Hublot met het land van voetbal vandaag: samenwerking met het Ayrton Senna Institute, officiële tijdwaarnemer van de voetbalclub legendarisch voetbal Flamengo, de komst van de Braziliaanse tennisser Gustavo "Guga" Kuerten in de ambassadeurs van de Hublot, onlangs gevolgd door Pelé als de ambassadeur van het merk voor de FIFA World Cup Brazil ™ 2014.
De inhuldiging van de Hublot-boetiek in Rio de Janeiro was de gelegenheid om de Classic Fusion Aero Pelé- chronograaf te onthullen en te verzamelen rond Ricardo Guadalupe, CEO van Hublot, koning Pelé zelf en de eigenaren van Sara, Laja en David Zylberman.
Deze gelimiteerde oplage van 500 gepolijste en satijnzwarte keramische voorbeelden omvat het symbool van Pelé met zijn beroemde zilveren en gele gepoederde embleem op de onderkant - te ontdekken vanaf 26 maart in onze fotoserie gewijd aan de Basel Fair 2014 .
Deze gelimiteerde oplage van 500 gepolijste en satijnzwarte keramische voorbeelden omvat het symbool van Pelé met zijn beroemde zilveren en gele gepoederde embleem op de onderkant - te ontdekken vanaf 26 maart in onze fotoserie gewijd aan de Basel Fair 2014 .
Deze nieuwe 35m2 winkel bevindt zich in het hart van luxe Fashion Mall in Rio de Janeiro en neemt het concept van de kunst van het Fusion dure Zwitserse merk, met een warme en intieme sfeer in combinatie met een hoog niveau van persoonlijke service.
Bekijk meer replica design en Rolex Submariner
没有评论:
发表评论